חיפוי קירות פנים תלת מימד

בעשור האחרון עולם העיצוב עבר שינויים רבים הודות לכניסה של טכנולוגיה חדשה ושימוש בחומרי גלם קלים וידידותיים לסביבה. אחד מהחידושים המסקרנים ביותר, הוא חיפוי קירות פנים תלת מימד. מלבד המראה המרשים ומעורר ההשראה שהם מעניקים למרחב, מדובר בפתרון נגיש ומהיר לשדרוג כל חלל. כל היתרונות ואופן היישום במאמר זה.

חיפוי קירות פנים תלת מימד

יתרונות חיפוי קירות פנים תלת מימד?

  1. מוצר קל משקל- בשונה מחיפויים אחרים כמו אבני בריק כבדות, הרי שחיפוי הקירות בתלת מימד מבוסס על לוחות קלי משקל מחומר פולימרי, בעלות הנמוכה באופן משמעותי מבחירה בלוחות הבריק.
  2. אין סוף של אפשרויות עיצוב- כיוון שלוחות תלת המימד מבוססות על הדפסה, הרי שניתן לעצב את החלל בכל צבע ודוגמה נבחרת. החל מדוגמאות גאומטריות, קירות דמוי בריק, קירות דמוי בטון ודוגמאות מעולמות הטבע.
  3. קלות היישום- הרכבת קיר תלת מימד אורכת מספר שעות בלבד ומבטיחה שדרוג מהיר, איכותי, חדשני ויוקרתי בעלות נגישה.

כיצד ליישם קירות פנים בתלת מימד?

את קירות הפנים ניתן ליישם בכל מקום בחלל, החל מהדפסת דוגמת לגו עבור חיפוי קיר בחדרי הילדים וכלה בהדפסת דוגמאות המשלבות מוטיבים מן הטבע כמו גלים, אבנים, צורות גאומטריות ועוד בחלל המגורים. כיוון שמדובר ב"קיר כח" המורגש בחלל, מומלץ לבחור במקום אחד שבו תשולב הדוגמה התלת ממדית וסביבה לבחור בריהוט ואביזרי נוי המשלימים את הצבעוניות והצורה הנבחרת.

השאירו פרטים

מעוניינים בחיפוי קירות דמוי אבן, מלאו את הטופס ונציג יחזור אליכם עם פרטים מלאים